Často kladené otázky - FAQ

Proč nám můžete důvěřovat?

V byznysu jsme již více než 20 let a během této doby jsme získali více než 25 000 spokojených zákazníků jen na Mataya.cz. Zákazníci našich dalších obchodů (pyrotechnikažilina.sk, Šarkanovo.sk, Topdraci.cz) jsou stejně spokojení a rádi se k nám vracejí. Jako důkaz máme aktivní certifikát od Heuréky již několik let a dlouhodobě si udržujeme kladná hodnocení.

Jaká je dodací lhůta?

Dodací lhůta se pohybuje v rozmezí 1–3 dny, v závislosti na zvoleném způsobu doručení:

  • Slovenská pošta – 2 až 3 pracovní dny
  • Packeta – 2 až 3 pracovní dny
  • Balíkovo – 1 až 2 pracovní dny
  • Kurýr DPD – 1 až 2 pracovní dny (platí pro objednávky objednané do svozu, cca ve 14:00)

Zabalíte mi můj produkt bezpečně a kvalitně?

Každé zboží balíme tak, aby dorazilo nepoškozené. Většinu produktů balíme do bublinkové fólie a plastové obálky. Větší nebo křehké zásilky balíme do bublinkové fólie a následně vkládáme do krabice.

Jak postupovat při reklamaci?

Nejjednodušší je, pokud nás kontaktujete ohledně reklamace na e-mail: obchod@mataya.sk. Popište nám problém a pokud je zboží poškozené, pošlete fotografii poškozené oblasti.

Jsou vaše produkty kvalitní?

Ano. Dodavatele jsme pečlivě vybírali dlouhá léta a snažíme se udržovat kvalitní produkty napříč všemi kategoriemi.

Jak probíhá běžná objednávka?

Oznámení a evidence

Po objednání zboží vám přijde e-mail o přijetí objednávky a nám se zaznamená objednávka do systému. Při platbě předem vám zašleme i potvrzení o zaplacení.

Expedice

Pokud kurýr vybrané dopravy ještě nepřijel, snažíme se vaši objednávku zabalit v den jejího přijetí. Pokud to není možné, zabalíme ji na začátku následujícího pracovního dne. Po zabalení objednávky vám zašleme e-mail s podacím číslem zásilky.

Nakonec vám přijde oznámení od kurýrní společnosti o doručení, případně heslo na vyzvednutí zásilky.